CRIJEVO ZA GORIVO 2A 4,0X10
br. art. 895 504030
Prijavite se za prikaz cijena
Nije dostupno Transportno pakiranje 15
Trebate više informacija?
Kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila?
GUMENA CRIJEVA ZA POPRAVKE
Please login to Webshop to report a bug
Sa srednjim zasićenjem nije za područje provođenja goriva
Materijal: NBR/CR (tip 2A) prema DIN 73379-1
Područja primjene:
Za osobna vozila, kao vod za odvod viška goriva na spremniku/odzračivanje motora, odn. pogodno kao crijevo za podtlak.
Tehnički podaci:
• Radni tlak: max. 10 bara
• Ispitni tlak: max. 20 bara
• Boja: crna
• Radna temperatura: –35 °C do + 90 °C, kratkotrajno +110 °C (kratkotrajno = 72 sata preko cijelog vijeka trajanja)
Svojstva:
• Srednja propusnost plina pogonskih goriva
• Vanjski sloj otporan na ulja i kiseline, od elastomera kao zaštita od habanja, ozona i utjecaja atmosfere
• Srednja otpornost na toplinu
• Odgovara EU smjernici o starim automobilima
• Fleksibilna
Nije prikladno:
• Za upotrebu u području provođenja goriva
• Za upotrebu u spremnicima pogonskih goriva
• Za motorna i ulja prijenosnih mehanizama
Uputa!
Na osnovi primjesa obnovljivih goriva u uobičajenim gorivima za otto i dieselske motore i sve većim temperaturnim područjima primjene, crijeva tipa 2A nisu preporučljiva u područjima transporta goriva kod osobnih vozila.
Pridržavajte se specifikacija proizvođača!
Uputa!
Uzmite u obzir da se kod temperaturno opterećenih visokoučinkovitih motora u pogledu temperaturne primjene treba pridržavati specifikacija proizvođača!
Racinionalni rad
• Bez zamotavanja crijeva kod odmotavanja
• Pregled na najmanjem prostoru
Moguće individualno kombinacijsko opremanje
• Bezgranično izgradljivo
Materijal: NBR/CR (tip 2A) prema DIN 73379-1
Područja primjene:
Za osobna vozila, kao vod za odvod viška goriva na spremniku/odzračivanje motora, odn. pogodno kao crijevo za podtlak.
Tehnički podaci:
• Radni tlak: max. 10 bara
• Ispitni tlak: max. 20 bara
• Boja: crna
• Radna temperatura: –35 °C do + 90 °C, kratkotrajno +110 °C (kratkotrajno = 72 sata preko cijelog vijeka trajanja)
Svojstva:
• Srednja propusnost plina pogonskih goriva
• Vanjski sloj otporan na ulja i kiseline, od elastomera kao zaštita od habanja, ozona i utjecaja atmosfere
• Srednja otpornost na toplinu
• Odgovara EU smjernici o starim automobilima
• Fleksibilna
Nije prikladno:
• Za upotrebu u području provođenja goriva
• Za upotrebu u spremnicima pogonskih goriva
• Za motorna i ulja prijenosnih mehanizama
Uputa!
Na osnovi primjesa obnovljivih goriva u uobičajenim gorivima za otto i dieselske motore i sve većim temperaturnim područjima primjene, crijeva tipa 2A nisu preporučljiva u područjima transporta goriva kod osobnih vozila.
Pridržavajte se specifikacija proizvođača!
Uputa!
Uzmite u obzir da se kod temperaturno opterećenih visokoučinkovitih motora u pogledu temperaturne primjene treba pridržavati specifikacija proizvođača!
Racinionalni rad
• Bez zamotavanja crijeva kod odmotavanja
• Pregled na najmanjem prostoru
Moguće individualno kombinacijsko opremanje
• Bezgranično izgradljivo