SET ZA ISPITIVAJE PROPUŠTANJA CO2
br. art. 964 964101
Prijavite se za prikaz cijena
Nije dostupno Transportno pakiranje 1
Trebate više informacija?
Kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila?
TESTER PROPUŠTANJA CO2
Please login to Webshop to report a bug
2-djelni u ORSY®sistemskom kovčegu. Uređaj za ispitivanje nepropusnosti za rano otkrivanje propuštanja između prostora za izgaranje i rashladnog sustava.
Jednostavna i brza primjena
• Prikladno za sve današnje nastavke zatvarača hladnjaka i spremnika/ posude za izjednačavanje
• Nema dugotrajne montaže agregata
• Sigurna dijagnoza u roku od nekoliko minuta bez skidanja dijelova
• Idealno za rutinske kontrole i servisne radove
• Idealno za kontrolu motora u trgovini rabljenim vozilima
Pouzdano se mogu dokazati i najmanja propuštanja te ona koja nastupaju samo kod visokog pritiska izgaranja (iznad 30 bara) i visokog opterećenja
• Propuštanja koja se pojavljuju samo privremeno kod jakog zagrijavanja moguće je još naknadno dokazati
• Optimalna nadopuna testu tlaka (samo max. cca. 1 bar)
Upotrebljena tekućina je neopasna, ne sadrži kiseline i nije zapaljiva
• Neproblematično zbrinjavanje otpada
• Neškodljivo za okolinu
Napomena
Detaljne informacije možete naći u uputama za uporabu.
Važno: Kada koristite ispitivač curenja CO2, uvijek vodite računa da se ne usiše rashladna tekućina. Dizelski motor radi pri malom opterećenju s visokim suvišnim zrakom, a plin za izgaranje sadrži visok udio svježeg zraka. Zbog toga, što je prije moguće, učitajte dizelski motor prije testa curenja CO2 pomoću probne vožnje ili ponovljenog povećanja kratke brzine.
Područje primjene:
• Nakon pregrijavanja motora
• Kod sumnje na propuštanje kad test tlaka (1 bar) ne pokazuje siguran rezultat
• Kod sumnje na kapilarnu pukotinu na glavi i bloku motora ili na oštećeno brtvilo glave motora
Uporaba:
Tester propuštanja CO2 uvesti u otvor hladnjaka ili posude za izjednačavanje i pritiskanjem pumpice ispitati (vidi sl. lijevo) nema li zračni jastučić rashladnog sustava povećani sadržaj CO2 (= plin izgaranja). Plava tekućina u srednjoj komori testera propuštanja CO2 preko “zelene” u smjeru “žute” ukazuje na propuštanje između prostora za izgaranje i rashladnog sustava (vidi sl. desno). Tester propuštanja CO2 moguće je primjeniti kod vrućeg, a kod rutinskih kontrola i kod hladnog motora. Tekućina za test mijenja se nakon svake uporabe.
Jednostavna i brza primjena
• Prikladno za sve današnje nastavke zatvarača hladnjaka i spremnika/ posude za izjednačavanje
• Nema dugotrajne montaže agregata
• Sigurna dijagnoza u roku od nekoliko minuta bez skidanja dijelova
• Idealno za rutinske kontrole i servisne radove
• Idealno za kontrolu motora u trgovini rabljenim vozilima
Pouzdano se mogu dokazati i najmanja propuštanja te ona koja nastupaju samo kod visokog pritiska izgaranja (iznad 30 bara) i visokog opterećenja
• Propuštanja koja se pojavljuju samo privremeno kod jakog zagrijavanja moguće je još naknadno dokazati
• Optimalna nadopuna testu tlaka (samo max. cca. 1 bar)
Upotrebljena tekućina je neopasna, ne sadrži kiseline i nije zapaljiva
• Neproblematično zbrinjavanje otpada
• Neškodljivo za okolinu
Napomena
Detaljne informacije možete naći u uputama za uporabu.
Važno: Kada koristite ispitivač curenja CO2, uvijek vodite računa da se ne usiše rashladna tekućina. Dizelski motor radi pri malom opterećenju s visokim suvišnim zrakom, a plin za izgaranje sadrži visok udio svježeg zraka. Zbog toga, što je prije moguće, učitajte dizelski motor prije testa curenja CO2 pomoću probne vožnje ili ponovljenog povećanja kratke brzine.
Područje primjene:
• Nakon pregrijavanja motora
• Kod sumnje na propuštanje kad test tlaka (1 bar) ne pokazuje siguran rezultat
• Kod sumnje na kapilarnu pukotinu na glavi i bloku motora ili na oštećeno brtvilo glave motora
Uporaba:
Tester propuštanja CO2 uvesti u otvor hladnjaka ili posude za izjednačavanje i pritiskanjem pumpice ispitati (vidi sl. lijevo) nema li zračni jastučić rashladnog sustava povećani sadržaj CO2 (= plin izgaranja). Plava tekućina u srednjoj komori testera propuštanja CO2 preko “zelene” u smjeru “žute” ukazuje na propuštanje između prostora za izgaranje i rashladnog sustava (vidi sl. desno). Tester propuštanja CO2 moguće je primjeniti kod vrućeg, a kod rutinskih kontrola i kod hladnog motora. Tekućina za test mijenja se nakon svake uporabe.