Izazov
Jedan od najvećih problema odjela nabave je upravljanje više dobavljača, svaki s različitim platformama za narudžbe. Zaposlenici odjela nabave moraju se prijaviti na različite platforme kako bi mogli naručiti i pristupiti odgovarajućim dokumentima (potvrde narudžbe, otpremnice, fakture itd.) te moraju prenijeti sve povezane podatke na svoj sustav upravljanja. Sve ove aktivnosti povezane su s brojnim problemima:

  • dvostruki unos podataka
  • netočan prijenos informacija
  • duga vremena obrade
  • moguće ručne pogreške

Rješenje
Vaše poduzeće može koristiti sve inovativne funkcije Würth online trgovine direktno putem vlastitog administrativnog sustava preko OCI/PunchOut sučelja, što znatno pojednostavljuje procese B2B kupovine.

OCI/PunchOut sučelje uspostavlja izravnu vezu između Vašeg sustava upravljanja i e-commerce stranice vašeg dobavljača, u ovom slučaju Würtha, omogućavajući izravan pristup Würth katalogu proizvoda bez prethodne registracije.

Čim se uspostavi veza između sustava upravljanja i Würth online trgovine, željene proizvode možete staviti u košaricu. Automatski se prenose vaš sustav upravljanja sa svim potrebnim informacijama (količina, cijena, adresa dostave, mjesta troška, ​​višerazinska odobrenja itd.).

Ovako pripremljena narudžba zatim se obrađuje u skladu s internim procesima tvrtke i podvrgava svim kontrolama, odobrenjima, proračunskim provjerama itd. Narudžba se zatim šalje u Würth na obradu.

Prednosti
Zahvaljujući OCI/PunchOut sučelju cijelim procesom nabave C-dijelova može se upravljati isključivo putem vašeg administrativnog sustava. Zasebna registracija na vanjskoj platformi za narudžbe više nije potrebna. Na taj način se cijeli proces može prilagoditi vašim individualnim potrebama, uzimajući u obzir unutarnju organizaciju i poslovne procese, automatski i u realnom vremenu, bez mogućih grešaka i gubljenja vremena. Ovako imate koristi od integracije OCI/PunchOut sučelja:

  • izravno korištenje svih inovativnih funkcija online trgovine putem sustava administracije
  • uklanjanje dvostrukog unosa podataka u online shop i u sustav administracije
  • ispravan prijenos informacija između kupca i dobavljača
  • ušteda vremena prilikom obrade naloga i sastavljanja prateće dokumentacije
  • održavanje interne kontrole i procesa izdavanja

Implementacija
Kupčevi IT tehničari moraju samo kontaktirati Würthove IT tehničare kako bi definirali sadržaj, format, vrijeme i modalitete prijenosa podataka.